For More Information

با سلام و تشکر از حضور تمام عزیزانی که به وب سر زدند و با نظراتشان ما و دیگران را مستفیض نمودند و برای لحظاتی همگی ما را به گذشته نچندان دور بردند.

در ابتدا برای راه اندازی این وب با دو مشـکل روبرو شـدیم اول اینــکه چـــطور می توان بچه ها را برای بازدید از وب مطلع نمود و دوم اینکه چطور می توان این ارتباط و تبادل نظر را ادامه داد و حفظ نمود. البته مشکل دوم بستگی به این دارد که پس از اطلاع رسانی به همه، تمامی بچه ها همتی بکار گیرند و این ارتباط را حفظ نمایند.برای شروع با دوستان به این فکر افتادیم که از طریق ایمیل اطلاع رسـانی نمائیم و لـی مسـئله این بود که بـجز چند ایمیـل، ایمیـل دیگـــری از  بچـه ها نداشتـیـم!! و همــچنین ممکن بود همـین چنـد ایمیــلی را هــم کــه   می فرستادیم بدون پاسخ بماند. بدین دلیل که شاید برای مدتی ایمیل ها چک نشود و یا ممکن بود که اصلاً دیگر از آن ایمیل استفاده نشود.در وهله دوم به فکر اطلاع رسانی از طریق SMS (بقول آکادمی زبان فارسی پیام کوتاه) افتادیم که سریعترین و مطمئنترین راه برای اطلاع رسانی بود و شروع به جمع آوری شمارهها نمودیم. بعد از جستجو حدوداً 40 شماره را بدست آوردیم ولی زمانیکه شماره ها را لیست کردیم خیلی از آنها مشترک بود و بعضی هم عوض شده بود و متأسفانه فقط 28 شماره را توانستیم لیست کنیم . پس از ایجاد اولین پست برای تمامی این 28 شماره پیامی مبنی بر بازدید وب فرستادیم که در نظرات پست اول می توانید حضور و تعداد بچه ها را ملاحظه نمائید. البته ممکن است برخی هم سر زده باشند و نظری نگذاشته باشند. در اینجا از کسانی که به وب سر زدند  و همگی را خوشحال کردند تشکر می کنیم و احتمالاً کسانی هم بازدیدی نداشتند حتماً با مشکلی روبرو بوده اند که امیدواریم بزودی حل شود. البته بچه ها در نظراتشان ما را از حسن لطف خود مستفیض نمودند  و آرزوی بقا و ادامه آن را خواستار شدند.

برای حضور بیشتر بچه ها و اطلاع رسانی به تمامی آنها، پیشنهاد می شود که اگر هر کس شماره ای از دیگر دوستان دارد آن را به ایمیل وب که در قسمت بالای وب درج شده است ارسال نماید تا در لیست شماره ها قرار گرفته تا بتوان برای اطلاع رسانی از پست های جدید از طریق SMS بصورت یکجا برای همه پیامی ارسال گردد.

موضوع دوم، درخصوص جمع آوری ایمیل بچه ها می باشد. اگر هرکسی آدرس ایمیلی دارد می تواند آن را هم ذکر کند تا در لیست ایمیل ها قرار بگیرد تا در آینده بتوان یاهوگروپ یا گوگل گروپی تشکیل داد تا از آن طریق اطلاع رسانی و تبادل نظر سهلتر و بهتر گردد.

در انتها انتظار می رود اگر کسی با دیگر دوستان در ارتباط می باشد یا شماره ای از آنها دارد آنها را هم مطلع نماید تا شاید این جمع کوچک به جمعی بزرگتر تبدیل گردد و محفلی باشد برای یادآوری خاطرات و ارتباط بیشتر. انشاءا... با حضور پررنگتر و مداوم بچه ها بتوانیم محفلی حضوری با یکدیگر داشته باشیم. در ضمن اگر دوستان نظر و یا پیشنهادی و یا حتی متنی برای پست جدیدی دارند می توانند آن را اعلام نماید تا در وب درج گردد و به اطلاع همه دوستان رسانده شود. شاد باشید.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما معمار شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام بچه ها همت کنید حیف بخدا حالا که کسی بانی شده که شاید ماها دوباره دور هم جمع بشم با کم لطفی خودمون تلاششو بی اثر کنیم به هرکس مه دسترسی داریم باید اطلاع رسانی کنیم یادتون نره این واجب عینی است نه کفاییییییییییییی

سلام

نیما جان. از حسن نظر و توجه ویژه شما بسیار سپاسگزاریم. امیدوارم که حضور بچه بیشتر و پرشورتر باشد.

مریم احمدی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
منم به نوبه خودم از بانی این وب تشکر می کنم. واقعا کار قشنگیه و همت زیادی می خواست. کاری که مطمئنم خیلی از بچه ها می خواستند انجام بدهند، رو شما انجام دادید.
فکر نمی کردم یک sms اینقدر منو خوشحال کنه.
خیلی ممنون

سلام

از اینکه به وب سر زدید و خوشحال شدید بسیار خرسندیم.البته اطلاع رسانی و ایجاد چنین محفلی شاید کاری دشواری باشد ولی مهم تر از آن ادامه و بقا آن می باشد که جز با همت بچه میسر نمی شود. از حسن نظر شما تشکر می کنیم.شاد باشید.

مرتضی طلوع دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

با سلام به همه بچه هایی که نظر دادن چون اسمهاشون زیاده من تک تک نام نمی برم و امیدوارم که دوباره همتمون رو ببینم

حسین شعله پر سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

موافقم با صحبتای بالا، بچه ها بجنبید بیاید تو بلکه بتونیم دور هم جمع شیم

رودهن ۱۳۸۱ سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام

حسن جان متاسفاته باز با ارسال پیام برای بچه ها٬ هنوز بسیاری از بچه ها یا سر نزده اند یا نظری نذاشته اند!!!!!اگر کسی از دوستان تمایل دارد پستی در این خصوص برای بچه ها داشته باشد بصورت ایمیل بفرستد تا در پست بعدی قرار داده شود و به دیگران اعلام شود تا شاید یخ بچه ها آب شودشاد باشید. منتظر نظرات و پیشنهادات هستیم.

رضا محمدی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام به تمامی دوستان عزیز.امیدوارم که حال تمامی عزیزان خوب باشد.از تمامی بچه های عزیز خواهش میکنم که سعی در اطلاع رسانی به دیگران داشته باشند.با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد