Reunion Time and Place

با سلام خدمت دوستان عزیز

با تشکر از تمامی دوستان که در این مدت همراه بودند. طبق وعده قرار بود که زمان و مکان دیدار دوستان مشخص بشه. وعده روز پنج شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 17 . مکان پارک پرواز واقع در سعادت آباد. به امید دیدار دوستان . شاد باشید. 

  

 

 

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
... چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام
چه ابتکار جالبی به خرج دادید.
منم خیلی دوست دارم همچین وبلاگی داشته باشم تا دوستای دوران دانشجوییمو دور هم جمع کنم.
میشه در این مورد راهنمایی کنید.
میترسم کسی نیاد و اصلا نبینه این وب رو!!!

سلام

با تشکر از حسن نظر شما. بهرحال در خدمتیم.

مریم احمدی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

ممنون از شما و به امید دیدار همگی

هیثا عامری پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://heysa.persianblog.ir

looking forward to seeing you all

دنیا مهریاری دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://doyna.blogfa.com/


آخ جووووووووووووووووووووووون
مرسی...مرسی

مرتضی طلوع چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ق.ظ

منتظریم...........در ضمن خواهشن دوستایی که از وب بازدید میکنن نظر بزارن تا ببینیم که کی پاکاره

پرهام سرابی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید به شما عزیزان و دست اندر کاران این وبلاگ.
من خیلی دوست داشتم که در این گردهمایی سهم کوچکی داشته باشم ولی خوب شرایطش میسر نشد ولی الان بسیار بسیار خوشحالم که دوباره فرصتی شد که ژس از وقفه چند ساله دوباره دوستان دوران دانشگاه را که بی شک یکی از بهترین دوران زندگیم بود رو ببینم.
پس به امید دیدار
خواهشا همگی در این گرد همایی زیبا شرکت کنیم

سید شهاب الدین ساداتی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://shahabsadati.blogfa.com

با سلام به همکلاسی های خوب گذشته
من به تازگی توسط یک پیامک از شماره ای ناشناس با این وبلاگ آشنا شدم!! کار خوبیه، فقط می خوام بدونم که چه کسی یا کسانی مسبب این کار خیر و یاساختن این وبلاگ بوده اند؟
من خبر این گردهمایی رو به بهنام هادیان هم گفتم.
خیلی کار خوب و قشنگیه که دوباره دور هم جمع بشیم، دلم برای همه و برای اون دوران نه چندان دور خیلی تنگ شده.
امیدوارم مشکلی پیش نیاد و من هم بتونم در این گردهمایی شرکت کنم.
با آرزوی بهترینها
سید شهاب الدین ساداتی

محسن عسگری موحد یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام به دوستای خوب و مهربونم
منتظر همچین روزی بودم
شاید نتونم بیام و....

مریم احمدی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام
من پارک پرواز نرفتم ولی شنیدم پارک بزرگیه. میشه بگید کجای پارک قراره دور هم جمع بشیم؟
ممنون

سلام
پارک در قسمت شمالی و شرقی دو تا ورودی داره که هر کدام جای پارک ماشین هم دارن. البته قسمت شمالی پارکینگش بزرگتره. از هر طرف که وارد بشید به یک چهارراه می رسید که کاملاْ متمایزه و با سنگ سفید سنگ فرش شده. به سمت جنوب که حرکت کنید اول به یک زمین بزرگ می رسید که احتمالاْ توش دارن والیبال و یا بدمینتون بازی می کنند بعد به یک سری پله می رسید که در وسط درختکاری شده و از طرف چپ و راست به سمت بالا راه داره. در اواسط پله ها فضا برای نشستن هم وجود داره. می تونید منتظر دوستان باشید.
شاد باشید.

بهروز نانکلی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://roudehen81.blogfa.com

سلام خدمت همه بچه های گل هم دانشگاهی!
من از طریق آقای شهاب ساداتی از وبلاگتون مطلع شدم
کار قشنگی کردید که این گردهمایی را ترتیب دادید
حقیقتش من پیشتر از اینها می خواستم که این کار را انجام بدم
اما چون در ایران نیستم و هر ۵-۶ ماه یکبار می ایم آیران نتونستم که به این کار جامعه عمل بپوشانم
وقتی دور هم جمع شدید از من هم یادی بکنید ممنون می شم
از همین جا به همگیتون سلام میر سونم و برای همتون آرزوی موفقیت می کنم.
با سپاس

سلام
جناب آقای نانکلی
از اینکه وب سر زدید بسیار خرسند شدیم. البته شما خودتون پیشکسوت هستید و با اجازه شما اینکارو کردیم. البته همه گرفتار هستند و در گوشه مشغول به کار. امیدوارم که هر جا هستید موفق باشید. انشاا... حتماْ دفعه دیگه. شاد باشید.

حسام الوانی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام

یاد باد آن روزگاران یاد باد. مهمتر از همه اینکه دوستان خوبم را دور هم ببینم. با مید دیدار تمامی دوستان.

مریم احمدی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

خیلی عالی بودددددد.
ممنونم. واقعا ممنونم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد