After Reunion

با سلام

امیدوارم که از این روزهای بهاری بهترین استفاده را برده باشید. دوستان بالاخره گردهمایی صورت پذیرفت و از تمامی بچه هایی که تشریف آوردند بسیار تشکر می گردد. البته بسی جای تعجب داشت برخی از دوستان که در نظرات قبل خیلی تمایل به حضور داشتند تشریف نیاوردند و دوستان را از مصاحبت خود محروم ساختند . در عوض بعضی از دوستان که فقط چند ساعتی قبل از آن مطلع شده بودند حضور داشتند . بهرحال...بسیار خوشحال شدیم که جمع کوچکی از دوستان بعد از چند سال دور هم جمع شدند و انشاا...که خوش هم گذشته باشه. البته برای اولین بار کمی و کاستی خود را بهمراه داشت. امید است که در روزهای آتی شاهد حضور دوستان دیگر هم باشیم و دوستان برای بهتر شدن این جمع نظرات خود را اعلام کنند.شاد باشید. 

   

نظرات 13 + ارسال نظر
مریم احمدی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

ممنون برای عکس ها. :)
از دوستانی که پنج شنبه حضور داشتند خواهش می کنم که عکس ها رو به mail ، roudehen81@hotmail.com کنند تا مدیریت blog لطف کنند و عکس ها رو یا تو blog بذارند یا برای بچه ها mail کنند.

مرتضی طلوع شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

با سلام به همه دوستان و تشکر از مدیریت و سایرین امیدوارم که همگی مثل پنج شنبه شاد و اکتیو باشین .(حاضرین به غایبین اطلاع رسانی کنن)

سپیده محمودزاده شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام به همه دوستان
بابت اطلاع رسانی از طریق SMS ممنونم.
با تشکر
موفق و موید باشید

[ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

هزار تا ممنون و تشکر از هماهنگ کننده ها .همیشه پاینده و پیروز باشید.

سپیده مهرجویا یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

با سلام مرسی از عکسها و برنامه روز 5شنبه. از اس ام اس امروز هم مرسی. جواب دادم اما به دستتون نرسید.

سلام

ممنون

ساناز زمانی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

بابت ۵شنبه خیلی خیلی خیلی ممنون. واقعا خوش گذشت .
من جزء کسانی بودم که روز قبل از گردهمایی مطلع شدم ولی چون خیلی ذوق داشتم که دوستان قدیمی رو ببینم اومدم و چقدر هم به من خوش گذشت .
از بانی بسیار متشکرم و امیدوارم که فاصله دیدارها کمتر بشه .
بابت sms ممنون .

علی محمدی ناصح دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

به به میبینم که بچه ها همه بودن. ببخشید من مسافرت بودم و نرسیدم. ایشالا دفعه های بعد.
این عکساتون خیلی کوچیکه چهره ها مشخص نیست.یه مقدار بزرگتر لطف.

فرنوش کبریائی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام من متاسفانه تازه امروز از این گردهمایی دوستانه باخبر شدم ای کاش اطلاع رسانی عمومی میککردین ما هم خبردار میشدیم می اومدیم امیدوارم دفع] بعد ما رو هم از گردهماییهای دوستانه آکاه کنید ممنون میشم از طریق ایمیل این کار رو انجام بدین.

پرهام سرابی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام به همه دوستان
واقعا از اینکه بچه ها دوباره دور هم جمع شدن و دیداری تازه شد واقعا خوشحالم .
از گذاشتن عکسها هم خیلی ممنون . امید وارم دوستانی که غیبت داشتند با دیدن عکس ها تصمیم بگیرند که در محفل بعدی شرکت کنند که من به عنوان یک عضو کوچک از همینجا اعلام میکنم که هیچ چیز مانع از دور هم جمع شدن بچه ها نمی شود .
جا دارد از هماهنگی مدیریت وبلاگ که باعث و بانی این لحظات خاطره انگیز بود تشکر ویژه ای داشته باشم.

مجتبی محمدی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ

خدمت بچه های خوب ورودی ۸۱ سلام
خیلی خوشحال شدم که دوباره توانستم به صورت مجازی
برخی ها را ملاقات کنم. امیدوارم هر جا هستید موفق باشد و همواره شاداب و سرزنده باشید. کاشکی از طریق سایت قبلی (آقای نانکلی) هم اطلاع رسانی می شد. شاید تعداد بیشتر می شد.
اوقات به کام
دوستدار همیشگی شما
محمدی

پرهام سرابی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

با سلام
حضور محترم مدیریت وبلاگ
ضمن تشکر مجدد از زحمات جنابعالی و سایر دوستان دست اندر کار .
همانطور که در جلسه گردهمایی مطرح شد و مورد توافق همه دوستان حاضر قرار گرفت موضوع برگزاری جلسه های مجدد و زود به زود بود که با توجه به علاقه دوستان و منعکس شدن جلسه قبل که به اطلاع غایبین رسیده و باعث اشتیاق ایشان جهت شرکت در دومین گردهمایی گردیده است . لذا خواهشمند است برنامه ای تدوین تا دگر بار دوستان دور هم جمع شده و دیداری تازه کنند و روند گردهمایی مستحکمتر از قبل صورت پذیرد
لازم به ذکر است که اینجانب در اینجا اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری به جهت محقق شدن این مهم اعلام میدارم
با تشکر

علی محمدی ناصح دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

آقا پرهام آفرین به قلمت
فکر کنم همین روزا معاون شعبه میشی

cbcvb چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ب.ظ

vbvbvbvbv

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد